PRATITE NAS NA FACEBOOK-u.KLIKNITE NA "Svidja mi se" HVALA ..

nedjelja, 26. veljače 2017.

Imam 16 godina i u “šemi” sam sa mojim bratom, ne rođenim već bratom od


Imam 16 godina i u “šemi” sam sa mojim bratom, ne rođenim već bratom od tetke koji je od mene stariji 5 godina. Naravno, viđamo se tajno, mazimo se, vaćarimo, pokazujemo jedno drugom “one” stvari i tako to. Međutim nikada nismo radili “one” stvari, nismo vodili ljubav i ja sam još uvijek nevina. Prošle nedjelje smo bili na jednoj svadbi i ja i moj brat smo ranije otišli sa svadbe, pod izgovorom da nam je dosadno. BILI SMO POD DEJSTVOM ALKOHOLA! On manje, ali ja sam se prilično “ubila”… Dok je vozio toliko sam se napalila, ono, kao nikada, valjda zbog alkohola… svukla sam haljinu sa sebe i svoju ruku zavukla u njegove hlače… Kako sam uživala, tada je on skrenuo u neku uličicu i zaustavio auto. Rekla sam mu da ga želim, da želim da mi uzme nevinost, da ga osjetim u sebi, a on mi je tada rekao da bi vrlo rado i da se veseli tom trenutku kada ćemo ići do kraja, ali da ne želi dok ne napunim 18, a pogotovo ne dok sam pod dejstvom alkohola. U tom trenutku sam se osjećala jadno, odbačeno… povukla sam se, navukla haljinu na sebe i cijelim putem plakala. Najgora noć u mom životu, ali ujutro kada sam malo došla sebi shvatila sam koliko me voli i cijeni i da je pravi momak za mene, muškarac pored kojeg ću vječno biti zaštićena i sretna. Znam da naša famelija neće lako, možda nikako prihvatiti našu vezu, ali pored njega mi niko drugi i ne treba. Jedva čekam da napunim 18 i da počnemo zajedno da živimo 🙂

Izvor: Kolačići.

Nema komentara:

Objavi komentar